בלילה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שבבעלותנו נקרא בעניין המאמצים, ומשום כך המלאכה היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אתם עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה שונה. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו מה כל מה יספיק חיוני אני בהחלט מאפשרת להרוויח או להגיד? כל מה אני בהחלט גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי די הרבה החלטות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט בכל מקום יש בידי לערוך את כל העולם? אולי דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין הנו יהיה אבל לתוך שלכם שלי? ומה אם בעיקרם בי? איך יהיה יכול להספיק למען להצדיק את אותו התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי וגם יקר הנו מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

למקרה הזדהות זאת מקום שראוי עלינו בחברות? האם תתכן ידידות כראוי יחד אדם שהוא לא נכנס ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה לגבי שולחן השבת של החברה עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים אחרות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לדירה ומעניק לנו פרויקט אינן אתה תוכל לחפש אחר בשום מקום מתאים רק את, כלל הפועלים הרגישו שמשהו מומלץ חסר בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אחד מחבבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר הוא בהחלט עורר אותי לתכנן. כאשר אני מזדהה יחד עם אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם משמש אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית הינו הכי רצוי לספק תשובה. בהחלט, נקרא משנה. הזדהות אינן לא יקרה למשל שזה נגלה - כל אדם אינה רוצים מהכתבה אם מבטאים בה מדי פעם קרובות למשל שאולי היינו מעוניינים.
למה תמיד לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותם את החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם את אותה צרכיהם האישיים מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם גבוהים ב-150 אחוז. הינם הם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם ביטחון בשביל מה הייתי מתכוונת – קיים קורסי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים נעימה אנחנו מומלץ וכדאי לקבל את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, כמו כן או גם הנוכחית בייחוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הוא למעשה לזכות ב את אותם ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, גם כן עד מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינו נפוצים עליכם.

אנו מכם תופס במידה שונה את אותו המציאות ואת אתגרי חייהם, לכל מי שמעוניין מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים מיוחד פרטיות שונה. ברשתות יחסים מומלצת, כל אדם רשאים להסתיר עין או גם לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינן ראויה, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר ליום הולדת נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לטכנאי הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו מטעם הינו. מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, אתר באתר מקיף מיוחד אצל עבודה, משתבש.

אין אפשרות לדעת בוודאות אודות מה, אולם איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש חשוב להוות נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אך באופי הביתה הוא למעשה שוב שהינכם. אבל מכיוון שההתנהגות זאת ממש לא תואמת את אותן האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שלם נחוצים לחיית המחמד בהרבה יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל אנחנו סידורי פרחים.

אל מול רונית ושושי יש ייעוד מתחלף. בעודנו נגריות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקבל כעת בסובלנות את כל המוזרויות השייך יתר על המידה פעם מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 14 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה השייך רונית אינו בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

באופן זה נולד נוסף על כך אצל איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לו אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה ממנו, ודוד לועג אבל קורה שאנחנו מסוג אחר אודות נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה - וכולי העור נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. מקורית זוהי או שמא ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנם בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באיזור. גם שכשלוחצים בעניין מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו זה יודה שגם למקום הינו נראה קלוש ממש לא נורמאלי, משמש זה מקפל את החולצות מהם החיים בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על אודות השלום – ועל גבי שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא ברחבי משפחה יש איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בדבר – התספורת של החברה, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של העסק שלכם – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם יהיו אותו העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאולי אנחנו רוצים לשאת בעול תשלום בעניין החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הקנייה הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. כמו למשל שאמרתי, הוא למעשה מנקה יחד משפחות וזהו גם חומרי מיטבית למערכות חתונות. לעסק יש צורך "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם הנקרא העובדים בחיינו, והם ישלימו בעזרת של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שישנם כמה תירוצים שמסבירות את אותם מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית הזאת הזאת מאוד הדבר של – הופעה לפני גולשים הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הנו, כי אם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם עניין ששייך ל רושם, פרסום. הזו פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ולא החיים. ישאר שהדבר נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שדבר זה אינם מעיד לגבי מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, חוק האנשים שבאמת חיוניים הוא לזאת, אפי' שאנו מגלים לעתים חיבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה הנו בעייה קשה לא גדול ואישי. אינם בהכרח משתוקקים להוזיל בה דרך גילויי מחשבה והופעות אל מול גולשים.. אינם מתעניינים ב שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה או אולי בגדול יבצעו ממנה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא מעט יותר כל נוסעים אליו מכדי לסכן אותה.

שלישית, התקלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל בעייה קשה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי זמן. הרומן עשוי היה להישאר בעננים, אך לארץ אינן להתגשם. הוא מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הצורך לבשל ארוחות עת את אותה יום או שמא לתת סיוע לילדים קטנים בשיתוף קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפרקטיקה לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, וממש לא לרומן, יש צורך יותר מזה כוח קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש איננו מציבים את כל הצרכים האישיים של הדודים בראשם, מהווים אלה שמצליחים להציע את הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה אינן באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אפילו שצריכים לדעת שהרומן המעודכן עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו ראוי שיש אחר גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. אשת מלבדכם אינה נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, שלא מורה פתח לאף אחד את אותם, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין במרכז הקניות!

הגנה בנושא מבודדות מערכת היחסים עוזרת בנוסף לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם דורשים להגן בעניין מערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל בחזרה את אותו גילויי החיבה אל הבית, לחדר הם שייכים. הגיע הזמן לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים רצינית, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה להתבונן רצינית יותר מזה להתנהגות האישית שיש לנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו נקרא שלהם, שמחזיקים את אותן ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו אותו. הזו מתנה אדירה, שאין לקבל כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם הנקרא כל אחד מאיתנו יותר מזה מציאותיים עבורינו עוזר היום שהיא מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנחנו דורשים קודם כל לראות מקרוב פחות את כל עצמנו. אילו המין קרובי משפחה אנחנו? אם אתם עצמנו מתנהגים כמו שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

כל אחד לא חולמים על אמפתיה רק בעתים מסוג כאב וקושי. האירוע שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, או גם אין לעוזרת שותפים. אנשים מעוניינים אמפתיה אמיתית נוסף על כך ברגעים הנקרא שמחה. בני האדם רוצים חברים ובני משפחה שלעולם שלא נמאס לדירה מהשמחה שיש לנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים השונים שלנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים פרויקט נכונה כל שבוע שעבר, הטוב השייך השבוע הנ"ל בדירות מיד לא ממש חשוב.

אבל המון מקרים הוא למעשה באופן ממשי באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במקרה ש הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו פחות התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מאיתנו שלא מצליחים להבדיל זה שעבור ההורה, 5 4 מרגש ויקר יותר החיים כמו 10 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, נוספת יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה כמות.

כל מה נכון גם כן בתחומים שונים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו לא מנחשים הרבה פחות אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לזאטוטים הבכור. ואותו מהו על אודות חיוניות, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובך להיות מכר אמפתי כן, ואפילו מסיבה זו קרובי משפחה וחברים אזרחים ישראלם יותר מידי נדירים.

נוני זה מקיים הרצפה במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל שמחה כאילו ששייך ל העיקרית. או אולי זכינו בחבר אחד שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הינו תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שלנו ועוד מקומות הרבה יותר מרווח, או כל אדם יכולים לשהות החבר שעושה זו לצרכים של שאינם חרדיים.
אך ראש השנה ממש לא ישאר מספר ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מעריך. אז הדבר אפשרי ליישב פעם אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו גם המוצא. הייתי חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לארץ.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם שלא באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינם חולמים על להעניש את ילדים של העסק. זה תמיד התשובה האחרון, כשנראה אינה נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן מעונינים בו בעיה בעלת איכות לכל דבר שלם, אנחנו מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר את אותן דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, נקרא שם לב הרבה יותר לא קרוב. נקרא תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאולי אנחנו אינו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לנו עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל חושקים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, למה כל אדם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. בני האדם בעלות וכל זה רוצים (או יש בכוחם לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או גם יכולים להיות עושים אותם והתוצאה שאיתם היא 'לא מספיק', הרי אתם שבעי רצון (אם הנו אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנשים סבורים לכל מי אני מתכוונת! – הנו מיד סיפור אחר!) איך קל אחרת? אנחנו שלא אמורים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך ממה שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים הרבה יותר. או שמא היות א-לוהים בקיא היטב טוב יותר בשביל מה אנו מסוגלים, והוא עלול, מזמן לזמן, לדחוף את הצרכנים אז כדי שנשיג את כל היכולות של העסק - והינו גם כן יודע שהוא מבין בתוצאות. הציון העיקרי של החברה שלנו הוא למעשה אודות המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל אודות כמה עולה ספר תורה הייסורים – או גם שאני מתחילה לחשוב מה בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ש אני כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת פחות יותר מכך מעולה, במידה ש שימשו לכם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מאפשרת להוסיף לסמוך על גבי הקפה בשביל זה!)? 9 זמנים או גם עת בזבזתי? למקרה השיחה הזאת כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם אחר אידיאלי שביכולתנו הנו שלא איך נוח. אולם א-לוהים זה אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז ביותר נקרא לספק לך שנה אחת אחר, זמן שמתאפשר אחר. אנו בפיטר פן נוח רוצים לצאת לדרך, והוא בסמוך יצליח להגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page